SIKÇA SORULAN SORULAR

 


ÜRÜNÜMÜ IADE ETMEK ISTIYORUM. İADE ŞARTLARI NEDIR?

- İade etmek istediğiniz ürünleri teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz olarak doldurup anlaşmalı Kargo ile karşı ödemeli olarak iade yapabilirsiniz.

-Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.

-Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

-İade hakkı için diğer şartlarımıza buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


ÜRÜNÜMÜ NASIL IADE EDEBILIRIM/DEĞIŞTIREBILIRIM?

Rays.com.tr'den kaynaklanan, yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk v.b gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisin de Rays.com.tr Müşteri Hizmetleri 0850 800 72 97 ile temasa geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz.

Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.


MAĞAZALARINIZDAN IADE YAPABILIR MIYIM?

Web sitemizden alınan ürünlerin iadesi mağazalarımızdan yapılmamaktadır.


HEDIYE ÜRÜNÜMÜ NASIL IADE EDEBILIRIM?

Hediyelerinizi 30 gün içerisin de değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.


KARGO ŞIRKETI ILE ÜRÜNÜMÜ NASIL IADE EDECEĞIM?

Size en yakın şubeye giderek Fatura üzerinde bulunan ünvana gönderilmesini isteyebilirsiniz.


KARGO ŞIRKETI ILE YAPMIŞ OLDUĞUM IADEYI NASIL TAKIP EDECEĞIM?

Anlaşmalı olduğumuz kargonun web sitesine girerek sorgulama yapabilirsiniz veya kargo şirketinin çağrı merkezini arayarak sorgulama gerçekleştirebilirsiniz.


ÜRÜNÜMÜ IADE EDERKEN KARGO ÜCRETI ÖDEYECEK MIYIM?

İade edeceğiniz ürünleri size gelen kargo firması (anlaşmalı olduğumuz kargo) ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.


ÜCRET IADESI NASIL VE NE ZAMAN YAPILIYOR?

Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün gerçekleştirilecektir. Ödemenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir.

 

SATIN ALDIĞIM ÜRÜN KULLANIM SONRASI BOZULDU/ÖZELLIĞINI YITIRDI. NE YAPMALIYIM?

Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.